Gyakran Ismételt Kérdések


Szállítással, átvétellel kapcsolatos információk


Lehet-e utánvéttel a megrendelt terméket átvenni?
Igen lehet, tudjuk termékeinket küldeni GLS csomagküldő szolgálattal.

Lehet-e személyesen átvenni a megrendelt terméket?
Nem, kizárólag kiszállítással tudjuk a termékeket átadni. Nincs bolt a személyes kiszolgálásra.

Mennyibe kerül a szállítási költség?
Minden megrendelt terméket ingyenesen szállítunk ki ügyfeleink részére.

Megrendeléssel kapcsolatos információk

Lehet-e telefonon rendelést leadni Önöknek?
Nem, minden esetben a weboldalunkon keresztül kérjük a rendelések leadását a pontos kiszolgálás érdekében.

Fizetéssel kapcsolatos információk

Lehet-e bankkártyával fizetni a weboldalon?
Nem, nem lehet.

Hová tudom utalni a megrendelt termék(ek) árát?
Minden megrendelésről munkatársaink visszaigazoló levelet (e-mail) küldenek ügyfeleink részére.
A visszaigazoló levélben megtalálható a megrendelésről kiállított számla amelyen szerepel a bankszámlaszámunk
ahová tudnak utalni.

Milyen fizetési feltételekkel lehet Önöktől vásárolni?
Az alábbi fizetési módokat tudjuk biztosítani ügyfeleink részére:
- előre utalás
- utánvét
- halasztott fizetés (csak szerződött partnerek esetén)

Hibás termékekkel kapcsolatos kérdések

Hibás a megérkezett termék. Mi a teendőm?

Minden esetben a hibás termékkel kapcsolatban meg kell tenni a bejelentést, hogy munkatársaink minél hamarabb gondoskodhassanak a hibás termék elszállításáról, cseréjéről.
A bejelentést levélben az info@green-toner.hu címen teheti meg.

Garanciális feltételekkel kapcsolatos kérdések

Van-e garancia az Önök által forgalmazott termékekre?
Igen, minden terméket garanciával forgalmazunk.
Tintapatronokra a vásárlástól számított 36 hónap garanciát vállalunk.
Nyomtató, illetve fénymásoló tonerekre élettartam garanciát vállalunk.

Mit jelent az élettartam garancia?
Az élettartam garancia azt jelenti, hogy rendeltetésszerű felhasználás esetén, a termék életre szóló garanciát élvez.

A garanciális terméket Önök szállítják el vagy nekem kell visszaküldeni Önökhöz?
Minden hibás terméket cégünk díjmentesen szállít el ügyfeleinktől.

Mennyi időt kell várni a cserélt termék kiszállítására?
A bejelentését követő munkanapon a GLS futárszolgálat elszállítja a hibás terméket.
A hibás termék visszaérkezése napján átadjuk a futárnak az új cserélt terméket melyet másnap kiszállítanak.

Üres kellékanyagokkal kapcsolatos kérdések

Vállalják-e a nem Önöktől vásárolt üres kellékanyagok elszállítását?
Nem, kizárólag a cégünktől vásárolt owa ARMOR környezetbarát termékek elszállítását vállaljuk.

Hol tudom bejelenteni az üres termékek elszállítására a kérelmet?
Üres kellékanyag elszállítást a elszallitas@green-toner.hu címen tud kérni.

Mikor van lehetőség az üres kellékanyagok elszállítására?
Minden naptári év utolsó negyedévének első hetében szervezzük meg a visszagyűjtést minden olyan partnertől akihez nem kerül kihelyezésre gyűjtődoboz.
A visszagyűjtési időszakot megelőző 2 hétben minden vásárlónknak tájékoztató levelet küldünk.

Magán vásárlók részéről éves szinten 1 alkalommal elszállítja az összegyűlt kellékanyagokat.
Vállalati ügyfelek esetén gyűjtő dobozokat helyez ki a kellékek tárolására.

Van-e minimális elszállítási mennyiség az üres kellékanyagoknál?
Nincs

Egyéb általános kérdések

Tévesen rendelt termék esetén van-e lehetőség a termék cseréjére vagy levásárlásra?
Igen, amennyiben a vásárolt termék csomagolása sértetlen, úgy lehetőséget biztosítunk a termék cseréjére érték különbözettel.