Gyakran Ismételt Kérdések
Szállítással, átvétellel kapcsolatos információk
Lehet-e utánvéttel a megrendelt terméket átvenni?
Igen lehet, tudjuk termékeinket küldeni GLS csomagküldő szolgálattal.
Lehet-e személyesen átvenni a megrendelt terméket?
Nem, kizárólag kiszállítással tudjuk a termékeket átadni. Nincs bolt a személyes kiszolgálásra.
Mennyibe kerül a szállítási költség?
Minden megrendelt terméket ingyenesen szállítunk ki ügyfeleink részére.
Megrendeléssel kapcsolatos információk
Lehet-e telefonon rendelést leadni Önöknek?
Nem, minden esetben a weboldalunkon keresztül kérjük a rendelések leadását a pontos kiszolgálás érdekében.
Fizetéssel kapcsolatos információk
Lehet-e bankkártyával fizetni a weboldalon?
Nem, nem lehet.
Hová tudom utalni a megrendelt termék(ek) árát?
Minden megrendelésről munkatársaink visszaigazoló levelet (e-mail) küldenek ügyfeleink részére.
A visszaigazoló levélben megtalálható a megrendelésről kiállított számla amelyen szerepel a bankszámlaszámunk
ahová tudnak utalni.
Milyen fizetési feltételekkel lehet Önöktől vásárolni?
Az alábbi fizetési módokat tudjuk biztosítani ügyfeleink részére:
- előre utalás
- utánvét
- halasztott fizetés (csak szerződött partnerek esetén)
Hibás termékekkel kapcsolatos kérdések
Hibás a megérkezett termék. Mi a teendőm?
Minden esetben a hibás termékkel kapcsolatban meg kell tenni a bejelentést, hogy munkatársaink minél hamarabb gondoskodhassanak a hibás termék elszállításáról, cseréjéről.
A bejelentést levélben az info@green-toner.hu címen teheti meg.
Garanciális feltételekkel kapcsolatos kérdések
Van-e garancia az Önök által forgalmazott termékekre?
Igen, minden terméket garanciával forgalmazunk.
Tintapatronokra a vásárlástól számított 36 hónap garanciát vállalunk.
Nyomtató, illetve fénymásoló tonerekre élettartam garanciát vállalunk.
Mit jelent az élettartam garancia?
Az élettartam garancia azt jelenti, hogy rendeltetésszerű felhasználás esetén, a termék életre szóló garanciát élvez.
A garanciális terméket Önök szállítják el vagy nekem kell visszaküldeni Önökhöz?
Minden hibás terméket cégünk díjmentesen szállít el ügyfeleinktől.
Mennyi időt kell várni a cserélt termék kiszállítására?
A bejelentését követő munkanapon a GLS futárszolgálat elszállítja a hibás terméket.
A hibás termék visszaérkezése napján átadjuk a futárnak az új cserélt terméket melyet másnap kiszállítanak.
Üres kellékanyagokkal kapcsolatos kérdések
Vállalják-e a nem Önöktől vásárolt üres kellékanyagok elszállítását?
Nem, kizárólag a cégünktől vásárolt owa ARMOR környezetbarát termékek elszállítását vállaljuk.
Hol tudom bejelenteni az üres termékek elszállítására a kérelmet?
Üres kellékanyag elszállítást a elszallitas@green-toner.hu címen tud kérni.
Mikor van lehetőség az üres kellékanyagok elszállítására?
Minden naptári év utolsó negyedévének első hetében szervezzük meg a visszagyűjtést minden olyan partnertől akihez nem kerül kihelyezésre gyűjtődoboz.
A visszagyűjtési időszakot megelőző 2 hétben minden vásárlónknak tájékoztató levelet küldünk.
Magán vásárlók részéről éves szinten 1 alkalommal elszállítja az összegyűlt kellékanyagokat.
Vállalati ügyfelek esetén gyűjtő dobozokat helyez ki a kellékek tárolására.
Van-e minimális elszállítási mennyiség az üres kellékanyagoknál?
Nincs
Egyéb általános kérdések
Tévesen rendelt termék esetén van-e lehetőség a termék cseréjére vagy levásárlásra?
Igen, amennyiben a vásárolt termék csomagolása sértetlen, úgy lehetőséget biztosítunk a termék cseréjére érték különbözettel.